پرسپولیس موزیک

ساخت وبلاگ
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : ویژگی‌ کیسه زباله مناسب بخوانید :

شاید خرید کیسه زباله یا کیسه فریزر بسیار ساده به نظر برسد و شما تا به حال هنگام خرید این محصول به تنها چیزی که فکر نکرده‌اید انتخاب محصولی با ویژگی‌های خاص باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام میزبان پلاست تصمیم‌گیری در مورد انتخاب کیسه زباله آن‌قدرها هم ساده نیست؛ به ویژه زمانی که شما برای خرید به فروشگاه می‌روید و با قفسه‌ای از برندهای مختلف مواجه می‌شوید. در این حالت تنها راه، انتخاب محصولی است که قبلاً استفاده کرده و از کیفیتش راضی بوده‌اید و یا انتخاب تصادفی یکی از برندهای موجود است.

ویژگی‌های کیسه زباله مناسب

اندازه کیسه زباله یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت. این مورد علاوه بر فراهم کردن تنوع انتخاب برای تناسب با انواع سطل‌های زباله، کار را برای تفکیک زباله‌ها آسان‌تر می‌کند. چراکه برای زباله‌های خشک با ماندگاری بیشتر اندازه بزرگ کیسه زباله مهم است؛ در مقابل زباله‌های‌تر به دلیل نیاز به خروج روزانه زباله‌ها، اندازه کوچک، پاسخگوی حجم دورریز خواهد بود. ضمن آنکه این رویکرد در مصرف کمتر پلاستیک نیز مؤثر خواهد بود.

کیسه فریزر تولید میزبان پلاست در دو سایز و دو رنگ متفاوت موجود است. سایز بزرگ در رنگ آبی و سایز متوسط در رنگ سبز، تولید می‌شوند که می‌توان به نسبت حجم زباله‌ها از این کیسه‌ها استفاده کرد. همچنین این کیسه‌ها قادرند وزنی بین۷  تا ۱۰  کیلوگرم را تحمل کرده و از انتشار بوی نامطبوع و نشت شیرابه زباله جلوگیری کنند.  گفتنی است این کیسه‌ها را می‌توان برای مصارف خانگی و غیرخانگی مورد استفاده قرار داد.

مقاومت دمایی شاخص مهم کیسه‌فریرزها

از آنجا که بیشترین مصرف کیسه‌فریزرها، مصارف خانگی است این محصولات باید این قابلیت را داشته باشند که از طرفی در دمای پایین و مدت زمان طولانی مواد غذایی را در خود نگه دارند و از طرف دیگر در برابر انجماد بافتشان تحلیل نرود. کیسه فریزر جعبه‌ای میزبان پلاست در طولانی مدت، مواد غذایی را در منفی هجده درجه و در کوتاه مدت تا منفی بیست درجه حفظ می‌کنند. همچنین در گروه محصولات برای سهولت در استفاده، از جعبه‌ها و مدل‌های مختلف استفاده شده از جمله مدل کیسه فریزر تقویمی، کیسه فریزر آسان مصرف و کیسه فریزر شیت تک‌برگی. اندازه این کیسه‌ها بر طبق استاندارد ملی در اندازه ۳۵*۲۵ بوده که در هر جعبه دویست برگ قرار دارد. گفتنی است در مدل آخر، بسته‌ها ۱۰۰ و ۱۲۰ عددی تولید شده، کیسه‌ها براق و رولی هستند که موجب استفاده راحت‌تر از هر برگ می‌شود.

کیسه‌فریزرهای آسان مصرف

از مزایای خاص محصول کیسه فریزر آسان مصرف، می‌توان به رعایت بهداشت بیشتر هنگام مصرف اشاره کرد چراکه با برداشتن یک کیسه فریزر، دست با کیسه‌های دیگر تماس پیدا نمی‌کند، رنگ و خاصیت مواد غذایی منجمد شده در آن حفظ می‌شود و به همین دلیل استفاده طولانی مدت آن نیز آسان است.

کیسه فریزرهای تقویمی

طراحی جذاب این کیسه فریزرها، نقطه تمایز آن‌ها در مقابل کیسه فریزرهای آسان مصرف است. از جمله مواد استفاده شده برای تولید انواع کیسه فریزر و کیسه زباله می‌توان به پلی‌اتیلن اشاره کرد که سبب ایجاد استحکام کششی بیشتری در محصول می‌شود. قابلیت ویژه‌ای که این گروه از محصولات میزبان پلاست را برای نگهداری آسان حجم‌های مختلفی از مواد غذایی بهینه کرده است. همچنین طراحی محصولات به صورت چسبی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

...
نویسنده : ممود بازدید : 501 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 9:48
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟ بخوانید :
آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
از شکل گیری و خلف ارزهای دیجیتال مدت زیادی نگذشته است. ولی درهمین مدت 10 ساله شاهد اتفاقات تاریخ سازی بوده ایم. رویدادهایی را تجربه کرده ایم که هیچ گاه در کل تاریخ چند هزار ساله اتفاق نیافتاده است. تجربه هایی که به واقع نه کسی می دانست که باید چه واکنشی به آن نشان دهد و نه کسی می توانست پیش بینی کند که واکنش ها بدان چیست.
ولی در این میان یک موضوع بسیار با اهمیت است. و آن افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال است. اقلب ارز های دیجیتال با افزایش ارز و قیمت باورنکردنی روبرو بوده اند. قیمت آنها روز به روز در حال افزایش است.
شاید روز های اول خلق بیتکوین, اگر کسی برای 117 بیتکوین از ما طلب یک دلار پول نقد می کرد. نه تنها حاضر به پرداخت نبودیم بلکه برایمان عجیب بود که برای چه باید یک دلار پرداخت کنیم. ولی هم اکنون و پس از گذشت ده سال حاضر هستیم برای به دست آوردن یک بیتکون بیش از 50000 دلار پرداخت کنیم.
به نظر شما چرا 10 سال پیش چنین پیش بینی برای روند افزایشی بیتکوین به ذهنمان نمی رسید؟
شاید آینده کره خاکی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم در حال پیشرفت و ترقی است. بله سرعت تغییر در دنیا خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ولی نکته مهم اینجاست که همین ده سال گذشته بسیار برای ما پند آموز بوده است. و بهتر است از این مدت درس های خوبی بیاموزیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که وارد دنیای پول دیجیتالی شده اند. و در معرض تبادل و خرید و فروش قرار گرفته اند. بسیاری از آنها دارای خصوصیات و نوآوری های شگفت انگیز و قابلیت های خیره کننده ای هستند. برال مثال سی آی پی (سیپکوین CIPCOIN) در سال 2019 متولد شده است و توانسته است در طول یک سال 10 برابر ارزش اولیه رشد کند. این میزان رشد در بیتکوین هم اتفاق نیافتاده! این یک رشد بی نظیر است ولی چرا؟
تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که در سیپ کوین (CIPCOIN) قابلیت هایی وجود دارد که باعث خواهد شد این شیب رشد باقی بماند. و حتی تند تر از این نیز شود. برخی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال حتی معتقد هستند که سال پیش رو, شاهد رشد بیش از ده برابری این ارز خواهیم بود. در واقع قابلیت های نوینی که در نحوه ترید و نحوه پرداخت و خرید اینترنتی در این ارز وجود دارد قطعا باعث خواهد شد که این نمونه از ارز مورد مثال ما بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و ارزش آن ناگزیر به رشد روز افرون خواهد بود.
بر اساس نظر اساتید برجسته ارزهای دیجیتال. اکثریت ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. و این رشد با نوسانات شدید و ضعیف روبرو خواهد بود. ولی در این میان ارزهای دیجیتالی که مورد توجه افراد مشهور قرار میگیرند و همچنین ارز های دیجیتالی که قابلیت های بیشتری دارند توان رشد بیشتری خواهند داشت.
سوال اصلی که در انجمن ها و اتاق های فکر در موضوع ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد کرد.
باید آگاه باشیم که بیتکوین به عنوان نماد اصلی ارزهای دیجیتال رشد روز افزونی خواهد داشت و در این میان ارز های نوظهور نیز مسیر بیتکوین را ادامه خواهند داد. ارز سیپکوین (CIPCOIN) نیز با توجه به یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته است میتواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. اگر بیتکوین در طول ده سال چنین رشدی را تجربه کرده است احتمال زیادی وجود دارد که سیپکوین برای چنین رشدی نیاز به زمان کمتری داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال توجه خود را از روی اژدهای بیدار بیتکون به سمت بچه غول های خفته و تازه متولدی مانند سیپکوین (CIPCOIN) معطوف کرده اند. آنها معتقدند که تاریخ تکرار خواهد شد!
...
نویسنده : ممود بازدید : 608 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 8:33
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : ویژگی‌های پرینتر کارت hiti بخوانید :

شرکت هایتی یکی از تولیدکنندگان پرینتر کارت در دنیاست. سه عامل کیفیت چاپ، موجود بودن مواد مصرفی آن در ایران و قیمت مناسب، این پرینتر کارت را نسبت به سایر پرینترهای موجود در بازار ایران پرفروش‌تر کرده است.

کارت پرینتر یا چاپگر کارت، دستگاهی است که برای چاپ نوع خاصی از کارت‌ها به کار می‌رود. هایتی یکی از برندهای نام‌آشنا در صنعت چاپ است؛ که بهترین پرینترها جهت چاپ کارت PVC را تولید می‌کند. پرینتر هایتی برای چاپ هر نوع کارت PVC مناسب است. کارت‌هایی که به جرات می‌توان گفت امروزه بخش قابل توجهی از امور زندگی روزمره مردم یک جامعه به آن‌ها وابسته است. از جمله این کارت‌ها می‌توان به کارت‌هایی نظیر کارت شناسایی، کارت‌ بانکی، کارت پرسنلی، کارت مترو و اتوبوس و … اشاره نمود.

این پرینترها استفاده خانگی ندارد. اما یکی از کاربردهای آن‌ها در بانک‌ها است؛ که به عنوان دستگاه چاپ کارت بانکی استفاده می‌شوند. و چاپ جمله دلخواه روی کارت هدیه و یا چاپ فوری کارت بانکی را امکان پذیر کرده اند. چاپخانه‌ها و ادارات خصوصی و دولتی، دانشگاه‌ها و … نیز جهت چاپ انواع کارت شناسایی، کارت پرسنلی، کارت دانشجویی و… از مدل‌های مختلف این پرینترها استفاده می‌کنند.

 

ویژگی‌های پرینتر کارت hiti

کارت پرینترها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی هستند. هر مدل از این پرینترها مجموعه‌ای از ویژگی های زیر را شامل می شوند:

· قابلیت چاپ روی یک‌طرف کارت PVC

· قابلیت چاپ روی دوطرف کارت PVC

· قابلیت چاپ هولوگرام

· قابلیت چاپ نوار مغناطیسی

· قابلیت کدگذاری کارت‌های دارای نوار مغناطیسی

· قابلیت کدگذاری کارت‌های هوشمند (کارت مایفر)

· قابلیت چاپ برجسته روی کارت‌های PVC (به عنوان مثال برای کد ۱۶ رقمی در چاپ کارت اعتباری و چاپ کارت باشگاه مشتریان)

 

برای مشاهده ادامه مطلب روی " هایتی hiti، پرینتر کارت باکیفیت و ارزان و موجود در بازار ایران " کلیک کنید.

...
نویسنده : ممود بازدید : 460 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 8:37
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : همه چیز درباره سایت ابزارک موبایل بخوانید :

سایت ابزارک موبایل

سایت تخصصی ابزارک موبایل فروشگاهی معتبر در ضمینه ی فروش و ارائه ی ابزار تعمیرات موبایل و قطعات جانبی موبایل میباشد که روزانه پذیرای کاربران زیادی در جهت بررسی ابزار تعمیرات و خرید قطعات جانبی موبایل میباشد.

تیم ابزارک موبایل در جهت ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان و جذب اعتماد کاربران سعی در تهیه ی لوازمی باکفیت بالا و اورجینال با قیمتی مناسب نموده است.

با ورود به قسمت ابزار تعمیرات سایت ابزارک موبایل میتوانید مشخصات تمامی ابزار ها، نحوه ی عملکرد و طریقه ی استفاده ی ابزار ها را بررسی و مشاهده نمایید.این مشخصات توسط تیمی تخصصی گرد اوری شده تا کاربران با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام نمایند.

ابزارک موبایل در جهت جذب هر چه بیشتر اعتماد کاربران سعی در تهیه ی نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از سامانه ی اینماد کشوری نموده است که کاربران با خیالی راحت میتوانند خرید خود را از طریق درگاه پرداخت ایمن زرین پال انجام دهند.

 

سایت ابزارک موبایل مناسب تعمیرات چه گوشی هایی است ؟

جالب است بدانید که سایت تخصصی ابزارک موبایل دارای تمامی ابزار ها و تعمیرات برای تمامی برند های گوشی موبایل اعم از اپل - هواوی - سامسونگ - نوکیا - الجی - سونی - شیائومی و ... میباشد.

 

سایت ابزارک موبایل چه ابزار هایی برای گوشی دارد ؟

لوپ و میکروسکوپ
هیتر و هویه
سپراتور (جدا کننده ی تاچ)
منبع تغذیه
ست ابزار تعمیرات
لوازم جانبی لوپ
دسته هیتر و هویه
گیره برد
پد نسوز
اسپری فریز
پیچ گوشتی
نازل دسته هیتر
ذره بین و چراغ مطالعه
سیم جامپر
سیم تعویض گلس
لامپ uv
نوک هویه
مولتی متر
التراسونیک
مایع التراسونیک
و ...
 

منبع : https://abzarakmobile.com/

...
نویسنده : ممود بازدید : 744 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 7:29
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : اهمیت هشتگ در جذب فالوور اینستاگرام بخوانید :

اهمیت هشتگ در جذب فالوور اینستاگرام

بعد از تولید محتوا و هنگام انتشار پست، در قسمت پایین و یا در بین متن خود، از هشتگ های مربوط به موضوع پست استفاده کنید. در پست‌های خود سعی کنید بیشتر از ۷ هشتگ استفاده نکنید، زیرا این تعداد مناسب‌ترین عدد برای الگوریتم‌های اینستاگرام محسوب می‌شود. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره کرد استفاده از هشتگ های کوتاه است، و از هشتگ های چندبخشی دوری‌کنید.

از عکس با کیفیت غافل نشوید

به دلیل تصویر محور بودن اینستاگرام، شما باید بر روی این مورد توجه کنید و از تصویری استفاده کنید، که هم از لحاظ کیفیت و هم سایز بهترین باشند. از دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای برای تصویربرداری و به اشتراک‌گذاری استفاده کنید، تا از قالب و فرمت خوبی برای جذب کردن مخاطب برخوردار باشند.

افرادی مختلفی هستند که پس از وارد شدن به یک پیج می‌خواهند نمای مختصری از آن را ببینند، پس به همین دلیل با اسکرول کردن تقریباً نیمی از صفحه شما را مشاهده و بررسی می‌کنند. اگر شما در قسمت تصاویر کیفیت بالایی را بکار برده باشید، مطمئنا یکی از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام را با بهترین کیفیت بکار برده‌ و از آن استفاده کرده‌اید.

در لینکدین فعال باشید

لینکدین یکی از محیط‌هایی است که می‌توانید با افراد زیادی که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کنید و با آنها تعاملات انجام دهید. در لینکدین می‌توانید با معرفی کردن صفحه اینستاگرام خود باعث جذب فالوور اینستاگرام شوید.

اکانت اینستاگرام خود را در امضای ایمیل هایتان قرار دهید

در اکثر مواقع اعضای وب‌سایت شما اینستاگرامتان در دنبال نکرده‌اند. شما می‌توانید با قرار دادن نشانی اینستاگرامتان در امضای ایمیل‌های ارسالی، به اعضای وب‌سایت صفحه اینستاگرام را به آنها معرفی کنید و از این روش برای افزایش مخاطب اینستاگرام خود کمک بگیرید.

بنر اینستاگرام تان را در وب سایت خود قرار دهید

استفاده از بنر اینستاگرام در وب‌سایت یکی دیگر از راه‌های افزایش مخاطب در اینستاگرام می‌باشد. شما می‌توانید در یکی از سایدبار های وب‌سایت خود جدیدترین پست‌های اینستاگرام را قرار دهید، تا کاربر وب‌سایت ترغیب شود که صفحه شما را مشاهده و در صورت نیاز فالو کند.

پیشنهاد های ویژه فقط در اینستاگرام

آگه قرار است پیشنهاد ویژه یا مسابقه‌ای را برگزار کنید، حتماً از اینستاگرام کمک بگیرید و آن را در این برنامه برگزار کنید. به‌عنوان‌مثال: اگر برای کالاهای خود تخفیفی در نظر گرفتید، می‌توانید از کاربران بخواهید، برای دریافت کد تخفیف موردنظر می توانند به اینستاگرام مراجعه کنند.

...
نویسنده : ممود بازدید : 534 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 6:55
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : کسب درآمد از منزل بخوانید :
کسب درآمد

جدیدترین دوره کسب درآمد در منزل

تدریس و پشتیبانی : استودیو طراحی سالار پورایمانی

 

من سالار پورایمانی هستم و این متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بیش از 12 سال هست که طراحی جواهرات انجام می دهم. من در این صفحه به شما کمک می کنم که تنها با داشتن یک لب تاب بتوانید کسب درآمد کنید. این پروسه آموزشی تنها 30 روز زمان می برد تا شما برای کسب و کار شخصی خود آماده شوید. در انتهای این آموزش می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

 
کسب درآمد
 

چگونه کسب درآمد می کنیم؟

کسب درآمد دلاری از فروش فایل

قدم اول

عضویت در باشگاه

 
کسب درامد

قدم دوم

مشاهده آموزش ها

 
کسب درآمد

قدم سوم

ارسال فایل های طراحی شده

 
کسب درآمد

قدم چهارم

دریافت پول در ایران

 
کسب درآمد

مدرس : سالار پورایمانی

سالار پورایمانی مدرس طراحی جواهرات
 
  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)
...
نویسنده : ممود بازدید : 654 تاريخ : جمعه 3 بهمن 1399 ساعت: 8:05
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : اولین قدم ثبت شرکت در ترکیه بخوانید :

ثبت شرکت در کشور ترکیه چقدر زمان می برد؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید برای این که اقدام به تاسیس شرکت در ترکیه نمایید به چقدر زمان احتیاج دارید؟ لازم به ذکر است که شما نیاز به صرف زمان زیادی ندارید در صورتی که با روال و مراحل کار آشنا باشید.

حداکثر مدت زمان برای شرکت هایی با مسئولیت محدود در ترکیه ۳ روز کاری می باشد این درحالی است که گفتن زمان برای شرکت هایی با مسئولیت عام متفاوت می باشد و زمان و مراحل آن بستگی به تصویب وزارت صنعت و تجارت ترکیه دارد.

یعنی در واقع این زمان می تواند از ۵ الی ۳۰ روز متفاوت باشد. البته آن چیزی که می بایستی به آن دقت نظر داشته باشید این است که بدانید برای انجام این کار به کجا مراجعه کنید و چه مدارکی را می بایستی به همراه داشته باشید زیرا که در بسیاری از مواقع آن چیزی که سبب اتلاف وقت و هزینه می گردد آگاه نبودن از سیستم اداری و پروسه ی کاری تأسیس شرکت در کشور ترکیه است.

اولین قدم ثبت شرکت در ترکیه

در اولین قدم شما می بایستی مشخص نماید که شما قصد باز کردن چه نوع شرکتی را دارید چون شرکت ها در ترکیه به سه نوع تقسیم می شوند:

  • ثبت شرکت شخصی
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت تعاونی در ترکیه

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه

البته لازم است در نظر داشته باشید که برای ثبت شرکت داشتن اقامت بلند مدت ترکیه لازم نمی باشد یعنی شما می توانید در خارج از ترکیه زندگی کنید ولی در ترکیه شرکتی داشته باشید که دایر بوده و در حال فعالیت می باشد.

شما بعد از طی تمام مراحل و رسمی شرکت شرکت می توانید نسبت به اخذ اجازه کار در ترکیه برای خودتان اقدامات لازم را انجام دهید و به دنبال آن برای خود بیمه رد کنید.

رد کردن بیمه از این نظر حایز اهمیت می باشد که شما می توانید بعد از طی شدن ۵ سال نسبت به اقامت دایم ترکیه و بعد از آن;اخذ شهروندی ترکیه اقدام نمایید ( ثبت برند و اخذ اقامت ) . در نظر داشته باشید که صفر تا صد ثبت برند بین ۵ الی ۱۰ روز کاری زمان احتیاج دارد.

ثبت شرکت در ترکیه و گرفتن اقامت کشور ترکیه

...
نویسنده : ممود بازدید : 733 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 21:54
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : Why Choose SPY24 Mobile Monitoring app بخوانید :

Why Choose SPY24 Mobile Monitoring app

Why Choose
SPY24 Mobile Monitoring app

SPY24 is the leading smartphone tracking software with real-time online and offline monitoring features.

The best value for your hard-eaed money with a top of the line Monitored features for any spyware currently available.

A complete cell phone monitoring package for parents and business owners.

A safe and reliable smartphone tracking software with the most innovative features.

Most-affordable packages and different payment options for added convenience.

Non-intrusive and fully-discreet mobile spyware for amazing surveillance.

Acknowledged as one of the best parental and employee monitoring apps.

Minimalist, intuitive and user-friendly interface that’s super-easy to get started.

A helpful and 24/7 customer support staff with 100% guaranteed customer satisfaction.

Works effortlessly on all Android and iOS devices.

Ranked amongst the best Android spy apps for its over 40 innovative features.

Crowned no. 1 in the best iPhone spy apps category for its iCloud spy version.


Source

...
نویسنده : ممود بازدید : 408 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1399 ساعت: 10:09
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : خرید سابسکرایب یوتیوب بخوانید :

خرید سابسکرایب یوتیوب

یکی از روش هایی که امروزه از محبوبیت نسبتا زیادی برخوردار شده است ، افزایش تعداد سابسکرایب های یوتیوب از طریق خرید سابسکرایبر یوتیوب می باشد . در واقع خرید سابسکرایب یوتیوب می تواند به رشد چنل و یا کانال یوتیوب شما کمک کند ، اما با توجه به هوشمندی الگوریتم های یوتیوب ، باید در هنگام استفاده از این روش ، توجه زیادی به منبعی که از آن سابسکرایب های خود را خریداری میکنید داشته باشید. چرا که خرید بات و یا ربات برای سابسکرایبرهای کانال های خود می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کانال یوتیوب شما به دنبال داشته باشد .

همانطور که اشاره کردیم ، الگوریتم های یوتیوب دائما در حال به روزرسانی هستند بنابراین می توانند در کمترین زمان ممکن ربات های کانال های مختلف را شناسایی کنند و به صاحب کانال هشدارهایی بدهند که در صورت تداوم می تواند منجر به بسته شدن کانال شود . برخلاف خرید سابسکرایبر فیک ، خرید سابسکرایبر واقعی می تواند کمک بسیاری به رشد کانال کند که البته همین خرید واقعی سابسکرایب یوتیوب هم باید به صورت مداوم باشد و افزایش ناگهانی تعداد سابسکرایبر می تواند از نظر الگوریتم های یوتیوب ناخوشایند تلقی شود .

اگر به دنبال خرید سابسکرایب واقعی هستید ، می توانید با مشاوران و متخصصان شرکت گلدفالوور ارتباط برقرار کنید و در کمترین زمان ممکن به درآمدزایی از یوتیوب دست یابید .

تبلیغات مختلف

برای افزایش سابسکرایبرهای کانال یوتیوب خود می توانید از روش تبلیغات هم استفاده کنید. تبلیغات برای افزایش تعداد سابسکرایبرهای کانال های یوتیوب باید کمی خلاقانه تر از سایر تبلیغات باشد و معمولا اگر یکی از ویدیوهای کانال خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید ، می توانید شاهد افزایش سابسکرایب های کانال های یوتیوب خود باشید .

 از آنجایی که بیشتر کانال های محبوب ، با سایر کانال هایی که تعداد سابسکرایبر کمتری دارند هم همکاری می کنند ، می توانید یک یا چند کانال محبوب را انتخاب کنید و تبلیغات خود را به این کانال ها بسپارید و یا حتی می توانید به همراه تولیدکنندگان محتوای این کانال ها ویدیو بسازید و در کانال یوتیوب خود منتشر کنید که می تواند باعث جذب مخاطبان کانال مورد نظر شود .

همانطور که اشاره کردیم ، راه های نسبتا متفاوتی برای جذب سابسکرایبر یوتیوب وجود دارد که شاید تعداد زیادی از این روش های بتواند برای کانال یوتیوب شما مفید باشد. برای درک این موضوع می توانید تمامی راه ها و یا استراتژی های مختلف را امتحان کنید و یا با استفاده از مشاوران و متخصصان این حوزه ، راه ها و استراتژی های مناسب کسب و کار و کانال خود را کشف و استفاده کنید.

 

...
نویسنده : ممود بازدید : 687 تاريخ : 12 دی 1399 ساعت: 21:28
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : انتخاب بهترین تلویزیون با قیمت مناسب بخوانید :

خرید تلویزیون مدروز حداقل ۱۰ میلیون تومان خرج روی دستتان می‌گذارد. با هزینه کمتر هم می‌توان تلویزیون پیدا کرد، اما این مدل‌ها یا خیلی کوچک هستند یا کیفیت تصویر پایین دارند یا سیستم‌عامل هوشمند ندارند. از آن‌طرف قیمت‌ تلویزیون ها ممکن است تا جایی که مغزتان سوت بکشد بالا می‌رود؛ به‌عنوان مثال ممکن است با گشتن بین مدل‌های مختلف، با یک تلویزیون ۱۹۰ میلیون تومانی مواجه شوید! تلویزیونی که خرید آن به اندازه یک سمند ال‌ایکس بودجه لازم دارد. ممنوعیت واردات لوازم هانگی از یک طرف و گرانی دلار از دیگر باعث شده پیدا کردن تلویزیون خمیده کار ساده‌ای نباشد. برند‌های ایرانی هم توانایی ساخت چنین تلویزیون‌هایی را ندارند. اگر تلویزیون صفحه‌خمیده پیدا کنید، احتمالا یا قاچاق است یا ته‌مانده انبار شرکت‌هایی که پیش از این محصولات برند‌های کره‌ای را در ایران می‌فروختند. پس اگر الان دنبال خرید تلویزیون می‌گردید، دست‌ودلبازانه‌ترین حالت این است که تلویزیون جدید شما قابلیت پخش تصویر 4K، سیستم‌عامل هوشمند و حداقل ۵۵ اینچ اندازه داشته باشد.

قیمت تلویزیون 4K؛ می‌خواهم بهترین کیفیت را داشته باشم

به گزارش فرارو، کیفیت تصویر در تلویزیون 4K چهار برابر تلویزیون Full HD یا همان تمام اچ‌دی است و رزولوشن آن‌ها ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل است. دو سه مدل تلویزیون ۴۳ اینچی با برند ال‌جی و سامسونگ در بازار ایران پیدا می‌شود که توانایی پخش تصاویر به‌صورت 4K را دارند. قیمت آن‌ها در محدوده ۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان است. تلویزیون‌های ۴۹ اینچی 4K برند‌های داخلی در بازار حداقل ۹ میلیون تومان قیمت دارد و نهایتا به ۱۱ میلیون تومان می‌رسد، اما تلویزیون‌های ۴۹ اینچ 4K ال‌جی و سامسونگ حداقل ۲۰ میلیون تومان قیمت دارند. طبیعتا هرچه ابعاد صفحه بزرگ‌تر شود، قیمت تلویزیون هم بالاتر می‌رود. برای مثال تلویزیون‌های ۵۵ اینچی که بیشترین طرفدار را در بازار دارند، با کیفیت تصویر ۴K بین ۱۱ تا ۱۳ میلیون تومان فروخته می‌شوند و قیمت مدل‌های کره‌ای از ۲۵ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی موارد به ۴۰ میلیون تومان می‌رسد. تلویزیون‌های ۴K با ابعاد ۶۵ اینچ از برند‌های ایرانی حداقل ۱۷ میلیون تومان قیمت دارند و پیدا کردنشان چندان کار راحتی نیست.

روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سید علی خامنه ای

مدل‌های خارجی سخت‌تر از آن‌ها در بازار پیدا می‌شوند و قیمتشان حداقل ۴۰ میلیون تومان است. بزرگترین تلویزیون‌های موجود در بازار ۷۵ اینچی هستند و برند‌های ایرانی این تلویزیون‌های 4K را بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان می‌فروشند. این تلویزیون‌ها در حال حاضر گران‌تر مدل‌های ایرانی موجود در بازار هستند. مدل‌های کره‌ای تلویزیون ۷۵ اینچی 4K حداقل ۸۰ میلیون تومان قیمت دارند و در یک نمونه کم‌نظیر که در بازار مشاده شده قیمت یک تلویزیون به ۱۸۵ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت تلویزیون Full HD؛ می‌خواهم اقتصادی انتخاب کنم

قیمت تلویزیون‌ ۴۹ اینچی Full HD ایرانی از حدود هشت میلیون شروع می‌شود و در گران‌ترین حالت به ۱۰ میلیون تومان ‌می‌رسد

تلویزیون‌های Full HD رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارند. بزرگترین تلویزیون‌هایی که با این کیفیت تصویر به بازار عرضه شده‌اند، ۵۵ اینچی هستند و برای انواع بزرگتر، کیفیت تصویر به 4K می‌رسد. قیمت این سری تلویزیون‌ها حداقل پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که مربوط به یک تلویزیون ۴۰ اینچی است. قیمت تلویزیون‌های ۴۳ اینچی با کیفیت Full HD از شش میلیون تومان شروع می‌شود و به هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

این تلویزیون‌ها حدود سه میلیون تومان از مدل‌های مشابه 4K ارزان‌تر هستند. تلویزیون‌های ۴۳ اینچی با کیفیت Full HD برند‌های خارجی در محدوده ۱۲ میلیون تومان فروخته می‌شوند. مدل‌های ۴۹ اینچی تلویزیون‌های Full HD برند‌های ایرانی از حدود هشت میلیون تومان شروع می‌شود و گران‌ترینشان ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت همین مدل تلویزیون‌های ۴۹ اینچی Full HD از برند‌های کره‌ای بعضا به ۲۰ میلیون تومان می‌رسد و دو برابر گران‌ترین مدل‌های داخلی قیمت دارند. تلویزیون‌های ۵۵ اینچی Full HD ایرانی در محدوده ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان فروخته می‌شوند.

قیمت تلویزیون HD؛ می‌خواهم یک تلویزیون در فضای کوچک داشته باشم

کوچکترین تلویزیون‌ها با ابعاد ۲۴ و ۳۲ اینچی که عموما به درد محیط‌های کوچک می‌خورد، عموما کیفیت تصویر HD دارند. رزولوشن آن‌ها ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است و در حال حاضر پایین‌ترین کیفیت تصویر در بین تلویزیون‌ها به حساب می‌آید. برای همین قیمت این مدل‌ها بسیار پایین است و برای کسانی که به فکر خرید تلویزیون با کمترین هزینه هستند، می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. مدل‌های ۳۲ اینچی این تلویزیون‌ها حدود سه تا چهار میلیون تومان و مدل‌های کوچک‌تر ۲۴ اینچی، حدود دو تا سه میلیون تومان قیمت دارند.

...
نویسنده : ممود بازدید : 609 تاريخ : دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 8:42
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : خرید فالوور اینستاگرام بخوانید :

خرید فالوور اینستاگرام یکی از نیازهای بسیار جالب کاربران این شبکه اجتماعی است که در بسیاری از نتایج جستجو نیز به دنبال آن هستند و حتی قیمت‌های بسیار گزافی برای آن پرداخت می‌کنند. خرید فالوور اینستاگرام یکی از دغدغه‌های بزرگی است که به گفته بسیاری از کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات از بزرگترین اشتباهاتی است که هر کسب و کار یا فردی امکان انجام آن را دارد!

البته گفتنی است که یکی از دلایل تمایل افراد برای خرید فالوور اینستاگرام این است که توجه همه کاربران این شبکه به سمت اکانت‌هایی است که بیشترین فالوور را دارد و به همین دلیل روز به روز بر دنبال کنندگان آن‌ها به صورت واقعی اضافه می‌شود ولی آیا همه این اکانت‌ها به صورت غیر واقعی اقدام به افزایش فالوورهای خود کردند؟

برای خرید باکیفیت ترین فالوور های اینستاگرام روی " خرید فالوور گلدفالوور "  کلیک کنید.

شاید شما هم تبلیغات این چنینی را دیده باشید که ” 500 فالوور اینستاگرام فقط 4 دلار ” یا ” فالوورهای واقعی اینستاگرام را از ما بخواهید ” ولی نکته ابهام‌انگیز در این تبلیغات اذعان بدون تعارف به خرید و فروش فالووری است که در صورت واقعی بودن عملا نشان‌دهنده هک شدن حساب کاربری افراد یا تقلب در این موارد است که می‌بایست خریدار یا حتی نهادهای ناظر به آن توجه کنند و از دامن زدن به این موضوع جلوگیری کنند.

اما نکته اصلی در موضوع خرید فالوور اینستاگرام وسوسه‌ای‌ است که معمولا در فرد خریدار ایجاد می‌کند چرا که قطعا هر فرد نا آشنایی در اولین برخورد دوست‌دار این موضوع است که بتواند با افزایش فالوورهایش به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند ولی به گفته بسیاری از کارشناسان فالوورهای فیک به راحتی قابل تشخیص بوده و در بلند مدت تاثیری در روند کسب درآمد یا مشهوریت فرد نداشته و حتی به ضرر او منجر می‌گردد.

خرید فالوور اینستاگرام

جدا از فالوور یکی دیگر از تبلیغاتی که در این بین شاهد هستیم تبلیغات مربوط به لایک اینستاگرام است که همانند موضوع دنبال کننده توسط کارشناسان به طور کلی رد می‌شود چرا که در بلند مدت به دلیل شناسایی راحت آن‌ها و عدم توانایی فرد برای استمرار این اتفاق به ضرر کسب و کار یا فرد تمام می‌شود.

منبع

...
نویسنده : ممود بازدید : 305 تاريخ : 26 فروردين 1399 ساعت: 8:21
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : ایزوگام چیست بخوانید :

ایزوگام یک نوع پوشش مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی می باشد که به وسیله ی گرما برسطح بستر بام چسبانده شده و از ورود نفوذ آب و رطوبت به بخش زیرین خود جلوگیری می‌کند. دوام ایزوگام بطور متوسط ۱۰ سال است.

ایزوگام یک نوع پدیده است به طور صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی(تجربه) و فناوری هایی در جهت ایمن سازی سازه‌ها در مقابل نم و رطوبت حاصل از بارش برف و باران. ایزوگام نیز مدل های متفاوتی دارد، پس از گذشتن از آزمون‌های گوناگون، درآزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، نسبت پایداری‌اش را بالاخواهند داد.

ایزوگام شرق دلیجان یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع آن است.

 

ایزوگام شرق گستر دلیجان ایزوگام شرق گستر دلیجان

 

هر سازه ای در مقابل نمی که حاصل از بارش برف وباران دچار رطوبت و نم زدگی می شود که جهت جلوگیری از نفوذ این رطوبت از قیر و گونی استفاده می شده است اما همان طور که در بخش مشخصات قیر توضیح داده شد ضعف هایش خیلی زیاد و دردسر زا می باشد ، برای برطرف کردن برخی از این نقایص و کم کردن مراحل داغ نمودن قیر و موجود نبودن گونی مرغوب ایزوگام پا در عرصه تولید نمود.

این نوع محصول به نسبت روش های قبل خیلی بهتر و در هنگام اجرا خطرات پایین تری در بر دارد و به دلیل روکش ضعیفی که بر روی آن وجود دارد در زمان تردد افراد قیر به انتهای کفش افراد چسبیده نمی شود ، همچنین روکش آلومینیومی آن اجازه جذب حرارت کمتری به سازه می دهد هر چند که خودش بسیار گرم می گردد.

 

ایزوگام یک نوع پوشش می باشد برای عایق کردن پشت بام و هر گونه سازه ی دیگر در قبال آب باران و رطوبت از برف و باران و نم است. موادی که تشکیل دهنده ی ایزوگام هستند قطعا قیر و الیاف مصنوعی است و دوام آن به صورت متوسط 10 سال است. علت اصلی ظهور ایزوگام درصنعت را می توانیم نیاز به محافظت درمقابل رطوبت,عدم وجود گونی مرغوب و کاهش مراحل داغ کردن (روش های قدیمی عایق نمودن) و مزایایی نیز مانند ترددآسان و جذب حرارت کمتر دانست.

 

انواع ایزوگامایزوگام ها با توجه به ماده اصلی تشکیل دهنده شان به دو دسته تقسیم می شوند:1. ایزوگام پلیمری:ماده ای که در این نوع ایزوگام است قیر خالص می باشد که ۷۰-۶۰است که در پالایشگاه و از تقطیر نفت خام به وجود می‌آید. قیر خالص از نتیجه ی پالایش به دو قسمت جامد ونیمه جامد تقسیم می شود. نامگذاری کردن قیر خالص بر اساس درجه نفوذ می باشد و قسمتی که از آن استفاده می گردد آب بندی پشت بام است.

 

ایزوگام شرق گستر دلیجان ایزوگام شرق گستر دلیجان

ساخت ایزوگام پلیمریBPP:موادی که مورد نیاز می باشد: پلی آستر، قیر خالص ۷۰-۶۰ ، لایه آلومینیم ۱۴ الی ۱۶ میکرون، تیشو، فیلم پلی اتیلن ، پودر تالک، مواد APP درجه ۱ و ۲، پوشال گونی پلاستیکی این مواد دردستگاه ساخت پلیمر میکس وپخته می شوند که حاصل آن مایع پلیمراصطلاح عامیانه (شیره) ایزوگام است.این مایع در خط تولید تبدیل به ایزوگام (عایق رطوبتی)می شود.

2. ایزوگام دمیده BOF:ماده اصلی تشکیل دهنده ی این مدل از ایزوگام قیر دمیده است که حاصل از دمیده شدن هوا به یک مازوت یا نفت کوره به وجود می آید و همچنین نیز نسبت به ایزوگام پلیمری کیفیتی پایین تر و عمری کم تر دارد. قیر دمیده در مقایسه با قیر خالص حساسیت کمتر نسبت به تغییرات دما ، درجه نرمی بیشتر و درجه نفوذ کمتر دارد و مواردی که در آن استفاده می گردد باتری اتومبیل ، ساخت ورق‌های پوشش بام و اندودکاری است. علامت اختصاری قیر دمیده Rو علت نامگذاری آن براساس درجه نفوذ ودرجه نرمی است به طور مثال قیر۸۰/۲۵ R دارای درجه نرمی 80و درجه نفوذ 25 است .

...
نویسنده : ممود بازدید : 393 تاريخ : 25 فروردين 1399 ساعت: 14:13
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : گاز صنعتی چیست؟ بخوانید :

گازهای صنعتی مجموعه ای از ترکیبات شیمیایی گازی هستند که در صنعت به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. اکسیژن، نیتروژن، آرگون و... از جمله عناصر تشکیل دهنده این گاز به شمار می روند .

0002669578_119531.jpg

 

 

گاز صنعتی چیست؟

گازهای صنعتی مجموعه ای از ترکیبات شیمیایی گازی هستند که در صنعت به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. اکسیژن، نیتروژن، آرگون و... از جمله عناصر تشکیل دهنده این گاز به شمار می روند . لازم به ذکر است که این عناصر از طریق تجزیه هوای تنفسی ما به دست می آیند. گازهای طبیعی، چاه های نفتی و فرآوری از دیگر طرق دست یابی به سایرعناصر سازنده برای فروش گاز صنعتی به حساب می آیند.

همان طور که گفته شد گازهای صنعتی کارایی و کاربرد گسترده ای در زمینه صنعت دارند؛ از همین رو عمدتا در حجم انبوه تولید می شوند. هدف اصلی استفاده از گازهای صنعتی، ایجاد فن آوری در تولید و تامین تجهیزات و قطعات است.  امروزه از گازهای صنعتی در صنایعی نظیر: پتروشیمی، داروسازی، فولاد، بیوتکنولوژیک، هوا فضا، صنایع غذایی، هسته ای و... استفاده می شود. بر طبق آمار کسب شده، بیشترین میزان مصرف گازهای صنعتی در صنایع جوشکاری، برشکاری و غذایی برآورد شده است.

عناصر سازنده گازهای صنعتی

  • نیتروژن : گاز موجود در هوا
  • اکسیژن  : گاز موجود در هوا
  • آرگون : گاز موجود در هوا
  • رادون : گاز نجیب
  • کریپتون : گاز نجیب
  • نئون : گاز نجیب
  • هلیوم : گاز نجیب
  • زنون :گاز نجیب
  • هیدروژن : سایر عناصر موجود
  • کلر : سایر عناصر موجود
  • فلوئور : سایر عناصر موجود

شرکت های مطرح تولید کننده گازهای صنعتی

همان طور که ذکر شد، با پیشرفت علم و تکنولوژی کاربرد گازهای صنعتی در حیطه های مختلف صنعت به میزان چشم گیری افزایش یافته است، به همین دلیل در چند سال اخیر کمپانی های کوچک و بزرگی پا به عرصه تجارت گذاشته اند و با تولید انبوه این گازها، سعی بر تامین نیاز مشتری دارند. درادامه نام 3 کمپانی مطرح، موفق و با تجربه که سالیان متمادی در این عرصه فعالیت دارند، آورده شده است.

شرکت پارسیان گاز مفتخر به همکاری با شرکت ایر لیکوئید است. این شرکت یکی از قطب های اصلی تولید کننده گازهای صنعتی در جهان است که غالبا خدمات خود را به مراکز پزشکی، الکترونیکی و شیمیایی عرضه می نماید. ایر لیکوئید از سال 1902 میلادی پا به عرصه تجارت گذاشت و از آن پس با تلاش و پشتکار مسئولین و متخصصین مجموعه به یکی از برترین کمپانی های تولیدکننده گازهای صنعتی تبدیل شد. این کمپانی چندین دفتر بین المللی در سرتاسر جهان دارد که البته دفتر مرکزی آن ها در پاریس واقع شده است.

کمپانی ب آ اس اف یکی دیگر از شرکت های معروف در تولید گازهای صنعتی و تخصصی می باشد که پارسیان گاز همکاری نزدیکی با این شرکت دارد.این کمپانی از دیگر مراکز تولید گازهای صنعتی درجهان به حساب می آید که در سال 1865 میلادی در لودویگسهافن آلمان بنا نهاده شد. این کمپانی دارای سایت های تولید در تمامی قاره های جهان است و مشتریان آن در سرتاسر جهان پراکنده می باشد. کمپانی ب آ اس اف از مراکز تجاری موفق و پردرآمدی است که در چند سال اخیر سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار فرانکفورت و لندن معامله می شده است

کمپانی پراکس‌ایر این کمپانی از قدیمی ترین و با تجربه ترین تولیدکنندگان گازهای صنعتی است که از سال 1907 میلادی پا به عرصه تولید گذاشته است و دفتر مرکزی آن در  کنتیکت ایالات متحده واقع شده است. کمپانی پراکس‌ایر طی چند دهه گذشته رشد بسیار مطلوبی داشته است؛ به طوری که هم اینک در بالغ بر 50 کشور دنیا نمایندگی دارد.

 

 

...
نویسنده : ممود بازدید : 286 تاريخ : 20 فروردين 1399 ساعت: 17:22
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : زندگینامه احسان خواجه امیری بخوانید :

 

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان خواجه امیری خواننده و آهنگساز ایرانی، متولد 7 آبان ماه سال 1363 در تهران است.

پدر احسان خواجه امیری، استاد ایرج خواجه امیری از خوانندگان قدیمی و نام آشنای دنیای موسیقی است. او یک خواهر به نام الیکا دارد.

 

زندگینامه احسان خواجه امیری و همسرش لیلا ربانی + تصاویر

شباهت جالب احسان خواجه امیری به پدرش

 

احسان خواجه امیری خواننده 33 ساله کشورمان، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

احسان خواجه امیری و آغاز یادگیری موسیقی

احسان خواجه امیری از 5 سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. در همان سنین به کلاس‌ های سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش الیکا خواجه امیری یادگرفت. این خوننده جوان در سن 12 سالگی برای برنامه کودک آهنگ سازی می کرد.

 

زندگینامه احسان خواجه امیری و همسرش لیلا ربانی + تصاویر

استودیوی احسان خواجه امیری در دوران نوجوانی

 

فعالیت حرفه ای احسان خواجه امیری در موسیقی

شاید باورش سخت باشد؛ ولی احسان خواجه امیری بسیار زودتر از سایر خوانندگان در ایران پا به دنیای حرفه ای موسیقی گذاشت. او در 17 سالگی اولین آلبوم خود به نام «من و بابا» را منتشر کرد. کمتر از دو سال بعد در حالی که هنوز بیست سال هم نداشت، تیتراژ سریال غریبانه (هر چی آرزوی خوبه ) را اجرا کرد و با این اثر به خوبی شناخته شد.

از دیگر تیتراژهای موفق این خواننده می توان به تیتراژ سریال میوه ممنوعه، در مسیر زاینده رود، برای آخرین بار، نابرده رنج، ماه عسل و … اشاره کرد.

 

تیتراژ برنامه ماه عسل باصدای احسان خواجه امیری

این خواننده ترانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل را خواند و در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار تیتراژ پایانی برنامه پرمخاطب ماه عسل را به نام قطعه «بغض» اجرا کرد. این قطعه در نظرسنجی تلویزیون به عنوان بهترین قطعه سال انتخاب شد.

 

آلبوم «30 سالگی»؛ تقدیم به همسر و فرزند احسان خواجه امیری

در سال ۱۳۹۵ احسان خواجه‌امیری هشتمین و آخرین آلبوم استودیویی خود را به نام «۳۰ سالگی» روانه بازار کرد. او این آلبوم را به همسر و فرزندش تقدیم کرده‌ است.

منبع : yjc

...
نویسنده : ممود بازدید : 289 تاريخ : 22 فروردين 1399 ساعت: 12:11
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : تاثیر آهنگ شاد بر بیماران بخوانید :

آیا از تاثیر آهنگ شاد بر بیماران باخبرید؟

تاثیر آهنگ شاد بر بیماران یکی از تاثیرات قطعی و ثابت شده است که می توان روند بهبودی را سرعت ببخشد و باعث شود بیمار زودتر از بیمارستان مرخص شود. اساسا یکی از مشکلاتی که بیماران بیمارستانی درگیر آن می شوند، افسردگی است. افسردگی باعث می شود که قوای بدنی بیمار کاهش پیدا کند و در نتیجه روند بهبودی طولانی شود. از همین جهت می توان برای مقابله با افسردگی از تاثیر آهنگ شاد بر بیماران استفاده کرد و نه تنها افسردگی را درمان و حل کرد، بلکه بیماری جسمی بیمار را هم بهبود داد. شاید جالب باشد که بدانید بعد از عمل جراحی یکی از تکنینک های ساده برای اینکه بیمار زودتر از حالت ریکاوری به حالت عادی برگردد، این است که آهنگ شاد برای تقویت روحیه او پلی شود و به این ترتیب حواس او از بیماری که دارد، پرت شود و در نتیجه بهبودی در سرعت بالاتری حاصل شود.

تاثیر آهنگ شاد بر بیماران تا چه اندازه است؟

تاثیر آهنگ شاد بر بیماران آنقدر هست که چشمگیر باشد و افراد بتوانند با چشمان خود در مدت زمانی کوتاه تاثیرات آن را ببینند. توجه داشته باشید که برای اینکه تاثیر آهنگ شاد بر بیماران به خوبی اجرا شود، فقط یک یا دو بار گوش دادن به این نوع از موسیقی ها کفایت نمی کند. افراد باید به صورت مداوم و حداقل در یک بازه زمانی دو هفته ای به موسیقی شاد به اندازه کافی گوشی بدهند تا شادی در درون آنها ریشه کند و از این طریق افسردگی آنها درمان شود و نهایتا به بهبود بیماری جسمانی منتهی شود.

تاثیر آهنگ شاد بر بیمارانآهنگ های شاد و سرزنده، بر روحیه بیماران حین عمل جراحی تاثیر بسیار زیاد داشته و در موفقیت و عکس العمل مثبت بدن موثر هستند.

تاثیر آهنگ شاد بر بیماران چه زمانی قطعی است؟

باید بدانید که موسیقی شاد زمانی می تواند بیماری را بهبود بدهد یا روند درمان را تسریع کند که فرد بیمار بخواهد با گوش دادن به موسیقی شاد درمان شود. به این معنی اگر برای فردی فقط به صورت اجباری موسیقی شاد پلی شود، بدون اینکه او علاقه ای به گوش دادن به این موسیقی داشته باشد، بی تردید تاثیر آهنگ شاد بر بیماران نمایان نمی شود. زیرا روحیه فرد در این قضیه بسیار مهم است. به گفته یک پزشک محقق هارمونی های همخوان، موسیقی های شاد یا سریع و موسیقی های دارای ملودی های خاطره انگیز با ترانه ها یا پیام های جذاب، زمانی می توانند تاثیرگذار باشند که باعث بهبودی در خلق وخوی افراد و افزایش احساس شادی در آنها شوند. در غیر این صورت تاثیری نخواهند داشت

برای دانلود آهنگ شاد درنگ نکنید و به سایت https://hitmelodi.com/category/dl-new-music/dl-happy-music بروید.

...
نویسنده : ممود بازدید : 319 تاريخ : 22 فروردين 1399 ساعت: 20:53
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : بهترین روش تربیت کودکان بخوانید :

 بهترین روش ها برای تربیت کودکان

درک شخصیت و خلق و خوی کودک یکی از اصلی ترین شیوه های تربیتی مناسب کودکان است که سبب شناسایی بهتراستعدادها و تمایلات کودکان نیز می شود.روش های متفاوتی برای تربیت کودک وجود دارد که والدین می توانند با آگاهی از آن ها کودکان خود را تربیت کنندو یک روش قطعی و صحیح برای تربیت کودک وجود ندارد.

تربیت کودک

محبت به کودکان

روش های تربیتی برای کودکان

4 شیوه تربیت برای کودکان :

1- محبت کم، محدودیت کم کودک

2- محبت کم، محدودیت زیاد کودک

3- محبت زیاد، محدودیت کم کودک

4- محبت زیاد، محدودیت زیاد کودک

نحوه برخورد با کودکان

نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد . برخورد های تربیتی والدین شامل میزان عشق و محبت و محدودیت هایی برای فرزندانشان است به طوری که مجبت والدین به فرزندان موجب ایجاد احساس آرامش کودکان و برقراری ارتباط بهتر کودک با والد می شود،هم چنین والدین با محدودیت هایی که برای فرزندان خود قایل می شوند می توانند عکس العمل غیر متعادل وتندی در مقابل رفتار کودک خود نشان ندهند و در مقابل او سلطه جویانه ظاهر شوند .

واکنش تند والدین در مقابل کودکان سبب می شود والدین کودکان خود را تنبیه بدنی کنند و هیچ پیشبرد تربیتی برای کودکان ندارد اما واکنش متعادل باعث می شود تا والدین به نتیجه دلخواه خود در تربیت کودک برسند.

والدین باید با بهره گیری از این 4 روش و الگوهای متفاوت تربیتی ، یک شیوه متعادل تربیتی را بکار گیرند وعشق خود را نثار کودکان کرده و با تعیین محدودیت ها، آن ها را در مسیر درست قراردهند.

والدینی که از شیوه تربیتی محبت زیاد در مقابل کودکان استفاده می کنند،باید صحبت بیشتری با فرزندان خود داشته باشند ووقت بیشتری را صرف آن ها کنند .

محدودیت کودکان

منبع

...
نویسنده : ممود بازدید : 271 تاريخ : 13 فروردين 1399 ساعت: 18:24
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : آنتی ویروس Nod32 بخوانید :

ایست آنتی ویروس نود32

ESET NOD32 Antivirus Nod32  امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد

.

 

قابلیت های آنتی ویروس  ESET NOD32 Antivirus

ThreatSense® technology  چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و ...

جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند.

محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media

جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس

توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه

پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند.

اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز.

آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین)

سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 10

 

جهت خرید آنتی ویروس اورجینال ایست نود32 می توانید به سایت فروشگاه آنتی ویروس آنتیما مراجعه نمایید.

www.Antima.ir

کانال تلگرامی سایت آنتیما : https://t.me/antimair

پیج اینستاگرام سایت آنتیما: https://www.instagram.com/antima.ir/

 

...
نویسنده : ممود بازدید : 333 تاريخ : يکشنبه 10 فروردين 1399 ساعت: 3:58
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : فرش 500 شانه چیست ؟ بخوانید :

تعجبی ندارد که خریداران فرش و قالی در بازار به دنبال خرید فرشی با کیفیت و ارزان قیمت باشند ، چرا که بر خلاف باور عمومی محصولات ماشینی خصوصا فرش های 500 شانه و 700 شانه می توانند با کیفیت و دوام بالا تولید شده و در عین حال با قیمت مناسب به فروش برسند . موارد زیادی دست به دست هم می دهند تا یک تخته فرش 500 شانه هم کیفیت بالایی داشته باشد و  هم فرش ارزان قیمتی تلقی شود . مواردی که بر ویژگی فرش ها تاثیر گذاشته و در کاربرد هر محصول متجلی خواهد شد . اگر به بازار فرش رفته باشید یکی از مواردی که همواره جلب تواجه می کند تنوع شانه و تراکم است ، آیا می دانید کدام شانه و تراکم باب نیاز شما بوده و می تواند در فضای خانه شما مناسب ترین فرش تلقی شود ؟ بسیاری از افراد تصور دارند که فرش های با شانه و تراکم بالا ، بهترین فرش ها هستند در حالی که بهترین فرش بر اساس نیاز و سلیقه و مکانی که قالی در آن پهن می شود ، تعیین خواهد شد .
برای مثال فرش 500 شانه از با مقاوم ترین محصولات بوده که با وجود داشتن کم ترین شانه و تراکم بهترین فرش برای مکان های پر رفت و آمد خصوصا مکان های عمومی است . متن مقاله حاضر به فرش های 500 شانه به عنوان فرش های ارزان قیمت اختصاص داده شده است . اگر خواهان داشتن فرشی ناب برای مکانی پرتردد هستید خواندن مقاله حاضر به عنوان منبعی جهت بالا بردن آگاهی به شما توصیه می شود .
فرش ماشینی 500 شانه
دسته بندی بر اساس شانه و تراکم به تعداد گره هایی بر می گردد که در فرش زده می شود . تعداد گره های موجود در یک متر طول فرش را تراکم و تعداد گره های هر متر عرض فرش را شانه می نامند . در فرش 500 شانه که مورد نظر مقاله است ، تعداد 500 گره در یک متر عرض فرش وجود دارد . کار اصلی گره ها اتصال دادن نخ خاب به نخ تار و پود است ، به علت اینکه نخ خاب در ظاهر فرش نمایان بوده و سستی یا مواردی مانند گره شل ، گره درفتگی و ... به صورت جای خالی نخ خاب در سطح فرش نمایان می شود ، گره ها اهمیت بالایی دارند . اگر می خواهید ببینید محصولی 500 شانه است یا نه ، باید تعداد گره های یک متر عرض قالی را بشمارید که این کار اگر غیرممکن نباشد بسیار دشوار است ، اما روش دیگر این است که تعداد گره های هر ده سانتی متر عرض فرش را شمرده و به یک متر تعمیم دهید . در فرش 500 شانه تعداد گره هر ده سانتی متر باید برابر 50 باشد .
فرش های 500 شانه پس از فرش های 350 شانه به تولید رسیده و جزء اولین شانه و تراکم ها محسوب می شود . با این وجود چنان مقاومت و کیفیتی از خود نشان داده اند که با گذشت چهار دهه همچنان بهترین فرش های  بزرگ پارچه ، فرش های 500 شانه هستند و البته با قیمت ارزان روانه بازار می شوند .
جالب است بدانیم ویژگی های موجود در هر تخته فرش ، اساس تعیین مکانی است که قالی برای قرار گرفتن در آنجا مناسب است . در ادامه ویژگی فرش های 500 شانه ارزان قیمت را بررسی کرده تا بتوان در مورد کاربرد آن نظر داد .

...
نویسنده : ممود بازدید : 286 تاريخ : 2 فروردين 1399 ساعت: 17:45
چکیده : آهنگ های شاد... با عنوان : پروژه به چه معناست ؟ بخوانید :

در زبانهای گوناگون و حتی در سازمانهای مختلف هر كشور در مورد واژه‌های برنامه ، طرح یا پروژه ، اختلافات لغوی ، معنایی و قانونی وجود دارد ؛ از این رو چهارچوب آنان روشن و آشكار نیست و گاه به جای یكدیگر نیز استفاده می‌شوند .
آرمانها و اهداف تعیین‌شده حكومت در سطح برنامه‌ریزی بلندمدت یا استراتژیك ، برنامه (Plan)نامیده می‌شود كه این برنامه‌ها دارای اهداف كیفی می‌باشند . مانند برنامه توسعه صنایع شیمیایی ، برنامه توسعه شبكه راه‌های كشوری ؛ دستیابی به این اهداف و آرمانها در یك فاصله زمانی بلندمدت كه معمولا بین ده تا بیست‌وپنج سال است ، امكانپذیر می‌باشد .
پس از اینكه برنامه‌ها در سطح برنامه‌ریزی بلندمدت مشخص گردیدند ، هر برنامه در سطح برنامه‌ریزی میان‌مدت یا تاكتیكی توسط مدیریت طراز اول یا سیستم اجرایی كشور به مجموعه‌ای از طرحها (Program) یا برنامه‌های اجرایی تفكیك می‌شود كه شامل مجموعه‌ای از تصمیمات مقطعی یا اجرایی هستند كه ظرف پنج تا ده سال آینده باید اجرا و به نتایج موردنظر برسند .
هر طرح در سطح برنامه‌ریزی كوتاه‌مدت یا اجرایی توسط واحدهای ستادی یا سطوح مدیریت میانی نظام اجرایی كشور به مجموعه كارها و عملیاتی كه آن را پروژه (Project) می‌نامند ، تبدیل و تقسیم می‌شود .
●بر این اساس پروژه را اینگونه تعریف می‌نماییم :
یك پروژه مجموعه‌ای از فعالیتهاست كه برای دستیابی به منظور یا هدف خاصی انجام می‌گیرد . پروژه‌ها شامل فعالیتهایی هستند كه باید در تاریخهای معین ، با هزینه‌هایی معین و كیفیت تعیین‌شده‌ای به انجام رسند ؛ لازمه موفقیت هر پروژه ، دستیابی توام به هر سه عامل زمان ، هزینه و كیفیت معین است و خارج شدن هر یك از سه عامل مذكور از حدود تعیین شده ، می‌تواند به انجام پروژه‌ای ناموفق و غیراقتصادی منجر شود .
●تعریف مدیریت پروژه:
مدیریت‌پروژه برنامه‌ریزی و هدایت پروژه در چهارچوب زمان ، هزینه و كیفیت مشخص به‌سوی ایجاد نتایج مشخص‌ آن است . مدیریت‌پروژه فعالیت‌های برنامه‌ریزی ، سازماندهی ، نظارت بر اجرا و هدایت اجرا را در بر می‌گیرد و سعی ‌دارد تا با استفاده‌ درست از منابع ، نتایج مشخص و موردانتظار را با هزینه‌ توافق‌شده‌ قبلی در موعد درست خود تحویل ‌دهد . به بیان دیگر :
مدیریت پروژه بكارگیری دانش ، مهارتها ، ابزار و تكنیكهای لازم در اداره جریان اجرای فعالیتها ، به منظور رفع نیازها و انتظارات متولیان از اجرای پروژه است . مدیریت پروژه در اجرای این مهم از دو بازوی قدرتمند برنامه‌ریزی و كنترل پروژه بهره می‌گیرد .
●تعریف برنامه‌ریزی:
فرآیند برنامه‌ریزی ، تعیین توالی و توازی فعالیتهای لازم برای اجرای یك پروژه با در نظر گرفتن زمان مورد نیاز برای اجرای هر فعالیت و كیفیت تعیین شده برای آن فعالیت است .
تعریف كنترل پروژه:
كنترل پروژه فرایندی است در جهت حفظ مسیر پروژه برای دستیابی به یك تعادل اقتصادی موجه بین سه عامل هزینه ، زمان و كیفیت در حین اجرای پروژه ، كه از ابزار و تكنیك‌های خاص خود در انجام این مهم كمك می‌گیرد . در واقع كنترل ، اجرای دقیق و كامل برنامه تدوین‌شده برای پروژه است ، بگونه‌ای كه هنگام خروج از برنامه بتوان با تشخیص علل و طرح اقتصادی‌ترین فعالیتها ، پروژه را به نزدیك‌ترین حالت ممكن در مسیر اولیه و اصلی خود بازگرداند . كنترل پروژه در این راه از سه عامل زیر بهره میگیرد :
۱- تعیین وضعیت واقعی پروژه .
۲- مقایسه وضعیت واقعی با برنامه .
۳- در نظر گرفت اقدام اصلاحی .
●تاریخچه مدیریت پروژه به چه زمانی باز می‌گردد ؟
تاریخچه مدیریت پروژه در جهان را معمولا به مدیریت پروژه‌های عظیمی همچون ساخت اهرام مصر ، دیوار چین و یا بنا نهادن تخت جمشید به دستور داریوش مربوط می‏دانند ؛
هریك از این پروژه‌ها از جمله پروژه‌های بزرگ و پیچیده تاریخ بشریتند كه با كیفیت استاندارد بالا و بكارگیری نیروی عظیم انسانی ساخته شده‏اند .
یك مدیر پروژه وقتی به شهر اسرارآمیز هخامنشیان سری می‏زند و در هر گوشه‏ای از آن به نقوش هنرمندانه برجسته باستانی برخورد می‌كند بدون شك دچار حیرت می‏گردد كه چگونه چنین پروژه عظیمی قریب دو هزار و پانصد سال پیش با چنین كیفیت منحصر به‏ فردی ساخته شده كه علی‌رغم ویرانی و به آتش كشیده شدن پیاپی توسط اسكندر و تسخیر كنندگان پس از او همچنان به عنوان نماد حیرت‌انگیز پروژه ایرانی از آن یاد می‏شود . هرچند به دستور كوروش ، مهندسان و سازندگان پاسارگاد موظف بودند شرح كار خود و همچنین برنامه كاری روز بعد خود را در لوحه‌هایی كه به نام كارنامك مشهور بود ‏, بنگارند اما امروزه جز با تكیه بر حدسیات نمی‌توان اظهارنظر قاطعی پیرامون نحوه دقیق مدیریت پروژه‌های عظیم عهد باستان ابراز داشت ، چرا كه متاسفانه تاكنون هیچ مدرك و نشانه‌ای دال بر چگونگی بكار بستن روشها و تكنیكهای مدیریت پروژه در این طرحها یافت نشده است .
اما تاریخچه مدیریت و فروش پروژه در دنیای جدید به سالهای ابتدایی دهه ۱۹۰۰ میلادی باز می‏گردد ؛ جایی كه هنری گانت با توسعه نمودار میله‏ای ابداعی خود آغازگر حركت پرشتاب بعدی طی سالهای دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی در پروژه‌های نظامی و هوافضای آمریكا و سپس انگلستان گردید . هرچند نام پرآوازه هنری گانت به عنوان پدر تكنیك‏های برنامه‌ریزی و كنترل پروژه در تاریخ ثبت گردیده است لیكن سالهای دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ به عنوان سالهای آغازین رشد و توسعه مدیریت پروژه در دنیای معاصر شناخته می‌شود . این سالها سرآغاز تكوین و توسعه بسیاری از روشها و دانشهای مربوط با مدیریتهای نه‌گانه پروژه است كه سالها بعد توسط نرم‌افزارهای مختلف عملیاتی و در پروژه‌ها بكار گرفته شدند .

...
نویسنده : ممود بازدید : 325 تاريخ : 2 فروردين 1399 ساعت: 12:38

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :